Saturday, March 5, 2011

I JUST LOST A BROTHER.. AMIRUL ASRAF




ashraf,ana asif andai ade prlakuan yg mnyakitkan hati..smoga rohmu sntisa diccuri rhmat-NYa dan dtmpatkan brsama org yg soleh..ameen



alhamdulillah jenazah telah lancar disempurnakan dan selamat dikebumikan jam 6 ptg,, semoga adikku ini tenang disana bersama2 mereka yg beramal soleh.. Abg akan sentiasa rindu dik -al fatihah-



semoga roh bro acap ditematkan bersama-sama org yg beriman....lepas nie dah takde yang nak pggl sy " mak cik "



Miss u Ashraf.
Aku akan doakn mup stiap hry



.Fatini Al-Zahra
takziah kpd arwah ashraf yg telah kembali kerahmatullah .. semoga roh mu ditempat kan di para syuhadah dan solihin . AMIN
Smoge kau tenang dsane.




saya x kan dapat usik kamu lagi...xkan dpt tgk gaya songkok yang senget...segala2nya tinggal kenangan...tp saya redha..ini ketentuan Allah..Allah lebih menyayangi dirimu...



‎26/10/10...pukul 7.30pg...saya melangkah masuk ke kelas 5 sina...saya masih berharap akan ada wajah acap n caca di dlm kelas..tp seharusnya saya sedar..harapan saya hnya tinggal harapan...dirimu sudah jauh pergi meninggalkan saya n warga ulum.cikgu sayang kamu...cikgu dah maafkan segala kenakalan kamu...dirimu sentiasa diingati...





Cap..rndu d0wh kt k0..da lme ak xkne usik ngn k0..lame ak xpggl k0 kude..arap k0 tenang d sne k cap..al fatihah...









1 comment: