Thursday, September 30, 2010

Chinta

gua rasa diri gua skang dipenuhi cinta.. cinta dr tuhan.. dr keluarga.. kawan2.. serta adik2 gua yg tersayang..
gua tumpang bahagia jugak atas rasa cinta seorang sahabat gua farid sedang masyuk bercinta dgn bidadari dia yg sedang berjuang menuntut ilmu di bumi anbiya mesir.. pada adik gua juga jugak FADLI SABRI (gua selalu tersilap antara dia ngan farid sadri) yg juga akan melanjutkan pelajaran ke mesir.. hmm bahagia tgk sahabat2 semua menuntut ilmu dibumi para anbiya.. semoga berkat semua dn dirahmati Allah.
berbalik pada kisah cinta.. ntah la.. gua rasa skang bahagia.. tak sunyi.. ntah la.. kasih syang adik2 gua yg sentiasa peduli kat abgnya yg seorang ni kot agaknya... terima kasih semua adik2 ku... mana yg masih belajar.. korang teruskan la pejuangan korang... korang semua org yg pandai2.. amirul kat gmi, pacat kat ikip, daisuke kat al azhar, azzamudin kat um, azrul kat ikm, angah kat politech mara, yusuf also politech mara ngan angah, didie kat uitm, fadli kat al azhar, iqmal kat uitm. penarik beca( adik yg ni gua tak tau kolej apa) hahahhaha...
so korang berjuang la elok2 dalam menuntut ilmu.. t korang grad gua dtg bagi bunga...
gua syang korang semua

No comments:

Post a Comment